Kulağım yaklaşık 2 haftadır tıkalı. Su kaçtı ertesi gün sabah uyandığımda kulağım tıkanmıştı kulak çubuğuyla temizliyim derken olan oldu tamamen tıkandı😔 bulunduğum ilçede KBB yok. Acile gittim bişey yapamayız dediler ve gliserin kullanmamı önerdiler düzenli olarak kullandım bi ara açıldı gibi oldu ve tekrar tıkandı. Şuanda ağrımaya da başladı kulağım var mı evde yapabileceğim bi çözüm yolu yada başka bişey çünkü şehir merkezinde randevulara baktım en yakın tarih 15gün sonraya😱