TugcenurLina Merhaba kızlarrr çok sevdiğim bir modelin malesef istediğim nosu kalmadığı için bir no küçüğünü aldım biraz sıkıyor bez bir ayakkabı. Nasıl birazcık genişletebilirim deneyimleriniz varmııı, buzluğa koyan falan var mı acaba ? ☺️