Denizinannes1 Ben Antepten bi peynir getirtiyorum. Antep peyniri adi :) sicak suda bekleyince cok guzel oluyor. Gicir gicir, kizimin hosuna gidiyor. Ama bazen de hic yemedigi oluyor. Donem donem degistiriyorum. Ben hic lor vermedim. Kizim sevmedi. Belki simdi versem sever. Labne verdim. Bazen kasikla yedibazen de wasa krakere surup verdim. Yumurtasina Bahcivan marka beyaz peynirden koyuyorum. Ama sizin bebis kucuk, tuz konusuna dikkat etmeniz lazim. Kucuk kucuk verin herseyden, korkmanin faydasi yok. Onemli olan acil durumda je yapilacagini bilmek. Benim kizimin da bogazina kacti birkac kez. Sakin olup müdahale etmek gerekir.