esra55_28 Merhaba kızlar 3 aylik bebegim var eşimle 3 günlüğüne kapadokya tatili aldık bebekle tatile giden var mı acaba sıkıntı yaşadınız mı bide nevsehirde oturan var mi aranızda havalar nasıl orda ?
arya_milena esra55_28 hiç bir sıkıntı olmaz merak etme sadece mikrop kapmamasına ve üşütmemesine dikkat et
ceylintoprakmomy esra55_28 Ayyy hadi bakalım inşallah güzel bir tatil olur… Bizde çarşamba günü için Yunanistan’a ayarladık gideceğiz ama içimde korku var nasıl olacak diye kızım daha yeni 2 aylık 🙄🙄
ysmnrsz esra55_28 Nevsehir de yaşıyorum benim de 2.5 aylık bebeğim var hava son bi kaç gündür serin akşamları daha soğuk ama aşırı aşırı değil yedek kıyafetli gelmek daha iyi olur çok basık değil hava güzel hafiften bi Soğuk var sadece
melikeyb ceylintoprakmomy bebişe de pasaport çıkarmak gerekiyor değil mi? Biz de düşündük yunanı da 2 aylık benimkide
melikeyb Ben 40 ını çıkarmaya tatile gittim balıkesire ateşlenip döndük😭 Şimdi 3. Ayda bi tatil daha düşünüyorum da acaba nasıl olur bilmiyorum
esra55_28 melikeyb bende memlekete gittim ama gezerken kayinvalideme bıraktım evde sagolsun hep bakti bu sefer tekiz bakalım güzel gecer inşallah😊
ceylintoprakmomy melikeyb Evet pasaport gerekiyor hatta kimlikte de fotoğraf istediler yeniledik kimliğini… En zoru vesikalık çekimi idi… Gözleri açık olacak 2 kulağı görülecek vs…
melikeyb ceylintoprakmomy ceylintoprakmomy asla izin vermez o kadar koşturmaya zaten yerinde durmuyor😂
ceylintoprakmomy melikeyb biz 1.ayinda yaptırdık pasaportları şimdi olsa benim kızda asla durmaz 1 saniye durmuyor koala gibi yapısik geziyoruz zaten 😃😃😃
melikeyb ceylintoprakmomy gittiğim yerde insanları sesimizle bezdiririz diye çekiniyorum bir de ya acaba nasıl olur. 40 ında yazlığa gittik tüm komşular gelmişti geçmiş olsun neyi var neden ağlıyor böyle diye😂😂
ceylintoprakmomy melikeyb Aaaa be o konuda rahatimmm yaaa ağlasın bebek o detip geçiyorum abisi 20 günlükte Izmirde oturuyorum Aydına götürmüştüm her hafta sonu gezmeye çıkarırdım şimdi kızda aynı yapıyorum 😃😃😃 2 cocugumda ağlak benim 🙄
ceylintoprakmomy esra55_28 Insallahhh ben ülke dışı olduğu için korkuyorum, sonuçta aynı dili konuşmuyoruz ama inşallah güzel geçer hepimizinki..
ceylintoprakmomy melikeyb olabilir, aman sıkma kendini bebek bunlar ağlayacak tabiii deyiver geç rahat ol 😘😘
melikeyb esra55_28 en güzelini yapmışsın. Gezgin olsun bizim bebeklerimiz😂 eve tıkılıp kalınca garibim tavandan başka ne görücek sanki