Ben mi abartıyorum bilmiyorum ama 3 yaşındaki oğlum her şeyi ağlıyor ama her şeye beraber aktivitelerimiz oluyor dışarı çıkıyoruz evin içerisinden oyunlarımız oluyor yapmıyorum dediğim bir şey yok yani bence yok çok zorlanıyorum artı 7 aylık bebeğim var onunla alakalı pek problem yok ama oğlum her şey çok abartı şu an ya da ben mi abarttım size de yaşayan var mı böyle şeyler