aryabebek473_ Merhabalar, bende sezaryen doğum yaptım 1 yıl önce. 3. Gün taburcu olurken pansuman yapıp su geçirmez bant çıkarıldı, eve gidince duş alabilirsiniz dendi(kesiyi kuru tutmak şartıyla), ben söyleneni yaptım depend kullanıyordum en baştan beri,
bir kaç gün sonra kontrole gidince doktorum kesiyi açık bırakmamı hava almasını söyledi, depend kullanma dedi, duş alırken dikkat ederseniz kuru bırakırsanız, en önemlisi hava alırsa geçecektir.Ben bir kaç gün pansuman yapmıştım batikonla hafif kızarmıştı sizin söylediğiniz gibi.