Kızlar merhaba kızım 12 aylık asla uyumuyor uykuya geçiceğini anladığı zaman evde resmen kaos oluşuyor sabah 3 gündüz uykusu yapıyorum gece yine uyumuyor sabah 2 uyku yaptırıyorum gece yine uyumuyor geceleri memede uyurdu sabahları sallanarak şu ara sabahları da memede uyumak istiyor ben geceyi nasıl kesicem diye düşünürken bide sabah çıkıyor başıma napıcam hiç bir şekilde uyku düzeni oturtamıyorum rutin çok yapmayı denedim ama onu da oturtamadık genel olarak yemek yiyip biraz oyun oynayıp alt değiştirme emme ve salıncağa geçme bu hep var bu sıra ile ama yeterli mi değil yoksa uyku saatleri mi sıkıntı ne sıkıntı anlamıyorum uyku danışmanlığı almak istedim 1800 den tut 4bine kadar var az para da değil işinin ehli mi yoksa amacı sadece ticari mi bilmiyorum güvenemiyorum da kızlar bana bir yardımcı olun ya napmam lazım artık kafayı yiycem 🥺😭