Dygtlh
Öksürük hırıltı durumunda göğsüne ve ayak altında çörek otu yağı sürüyorum.
Burun akıntısında boğazı açılsın diye oda nemini iyi ayarlıyorum. Soğanı kesip karanfil batıyorum ve yatarken başucuna koyuyorum. Boğazı geçmezse Pekmezi tereyağında eritip biraz Limon sıkıp veriyorum. Yarım saat kadar bişey vermiyorum ki etkisi etkisi olsun.
Ateş düşürücü kullanmıyorum. Zaten vücudun savunma makenizmasını kırdığı İçin vücut savaşamıyor ve Ateş tekrar daha yoğun bir şekilde çıkıyor. Ateş durumunda bedeni yemekle vs çok yormamak gerekiyor. Bu nedenle sadece emzirip, limonlu su içiyorum. Ayak altına limon dilimleyip çorap giydiriyorum. Ilık kompres yapıyorum eklem yerlerine.
şimdilik aklıma gelenler bunlar çok geçmiş olsun❤️