Ftmilay 7 ay 12 günlük kızım. Ağzının kenarları hafif kızarık kabarmış gibi yer yer. Bugün daha fazla. Salya tahriş etmiş miydi bebeklerinizin ağız kenarlarını 😔 Lütfen yardım. Alerji yapacak bir besin anında mı kızarıklık oluşturur?
emirhanecozlem Ftmilay daha şimdi post açtım bende hem agız kenarında hem yanaklarında var. Alerji mi egzama mi diş mi yoksa salyasını sürüyor sürekli o mu tahriş etti bilmiyorum
Prensinannesi23 Ftmilay diş çıkarma döneminde oluyor canım nemlendirici bebek kremi sürebilirsin korkma 😊
jeune_maman Ftmilay 7 ay 20 günlük oğlumunda öyle oldu malesef ben dişten dolayı artan salyaya yorumladım ama hala dişi de çıkmadı🙄
Cicegimbalim Ftmilay bizimki de anne sütü alıyor daha 4,5 aylık ağzının suyu çok fazla akıyor yüzüne sürülüyor ister istemez hep kızarıyor kuruyor sürekli bebek yağı filan sürüyorum ağzının suyundan oluyor sanırım
Ftmilay emirhanecozlem aynı düşüncelerdeyim ben de arkadaşlar dişten yazmışlar umarım öyledir 🙏🏻 Pütürlü gibi böyle minik minik kabarcık 😔
Ftmilay Prensinannesi23 inşallah çok sağ olun rahatladım ne yedirdim de alerji oldu diye düşünüyordum devamlı
Ftmilay Cicegimbalim çok teşekkür ederim cevap için 🙏🏻 Umarım öyledir besin de deniyoruz ek gıda dönemindeyiz ancak farklı bir şey de vermedim bu aralar
emirhanecozlem Ftmilay aynen. Bide benimkinde gün içinde oluyor sabah olmuyor. Ordan anladım tükürükten olduğunu