Pamuk_bebegim42 bizim de bayağı geçti 2 hafta filan olmuştu aradılar ,söyledim biliyorum tatile çıkacağını burada olmayacağını söyledim erken yaoabilir miyim diye sorduğumda gününü bekleyin o zaman da burda olmayacam demiştim arkadaşınıza dedim zaten sonra götürdük ,ilk defa aşıdan sonra kolunda bir şişme oldu birkaç gün ısıyla beraber şişlik kaldı sanki sinek isirmiscasina sonra geçti onun dışında bir yan etkisi olmadı