Merhaba Haziran’da 6 haftalık kürtaj olmuştum bebeğimin kalbi durması sebebiyle. Yeni korunmayı bırakmıştık. Dün adetimin ilk günüydü olmayınca, ve evimde büyük bir temizlik yapıcaktım tedbir amaçlı test yapayım dedim. Ve belirgin biraz rengi soluk kırmızı ikinci çizgi çıktı. İnanmadım 3 tane yaptım 3 taneside aynı. Acile gittik hemen, ama betama bakmadılar. Haftasonunda olduğumuz için doktorumada gidemedim. Pazartesiye kadar beklemem gerekiyor kan vermem için. Ama hiç bir belirtim yok. Memede hassasiyet özellikle. 2 hamilelik geçirdim ikisinde de çok hassaslaşmıştı. Ve bulantım olmuştu. Şimdi hiç bir şeyim yok. İçim içimi yiyor yine. Rahat olmak istiyorum akışına bırakmak. Aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum. İçimde saf bir mutluluk yok. Endişe korku. Kızıma bile söylemedik nasip olursa 4. Ayımda söylemek isiyorum ona. Ailece çok yıpranmıştık çünkü 3 ay önce. Diyorum ki çok erken belkide o yüzden belirtim yok. Benim gibi yaşayan var mı? Sadece buraya sorabilirim şu an bunu. Teşekkür ederim şimdiden.