demirinannusu Antepte yaşıyorum, baya hissettik sitedeki neredeyse tüm apartmanlardan aşağıya inenler oldu Allah bir daha yaşatmasın🙏
Deletedmom_216 demirinannusu adana merkezli mi? Bildirim gelmisti ordan gördüm bende. Bi facia daha ne kaldircak gücümüz ne de psikolojimiz kalmadi artik😔 rabbim bida yasatmasin insallah 🤲🏻🤲🏻
Mikoiledikonunannesi demirinannusu mardindeyim hafif ve uzun hisettim koltukta oturmasam anlamazdim. Rabbim felaketi birdaha yasatmasin inşallah
demirinannusu Mikoiledikonunannesi yaa çok sevindim sizin adınıza 🙏 biz baya tedirgin olduk 😔 bahçede biraz bekleyip eve geri çıktık
Esradenizz demirinannusu tam bebeği uyuttum beşiğe koydum mutfağa girdim aşırı sallandı hemen bebeği aldım kucağıma balkona kaçtık çok korktum çok hissettim gaziantepteyiz
demirinannusu Elifhakan12 yok ya öyle düşünüp kendinizi tedirgin etmeyin bence Gaziantepin Şahinbey ilçesinde hep sokağa döküldü insanlar tüm evler mi sıkıntılı sanmıyorum derinliği azdır yüzeye yakın olduğu için bu denli hissetmiş olabiliriz
Elifhakan12 demirinannusu tedirginlik elde değil işte yine mi yasicagiz aynı şeyleri düşünülüyor… Dediğiniz gibi yüzeye yakındır
svncgldgn demirinannusu Kayseride 11. Katta bebeğimle tam kahvaltı yapacaktık bi an başım döndü sandım avizeye baktım sllnıyo odaya gittim geçmesinş bekledim hemen çıktım sonra yeni girdim eve az önce
demirinannusu svncgldgn üst katlar olduğundan daha şiddetli ve uzun hissediyor sanırım size de geçmiş olsun ❤️🩹
demirinannusu Elifhakan12 bende eve çıkınca oğluma deprem çantası hazırladım😔 Allah kimseye yaşatmasın bir daha böyle geçip gitmiş olsun…