Merhaba kızlar bebeğim 5 aylık doktorum ek gıdaya başlamamı söyledi sütüm biraz azaldı 5. Ayda zaten tadım olacak emzirme,mama aynı sıklıkta devam ederim ama 6. Ayda öğünlere geçince emzirme, mama sıklığını nasıl ayarlıyorsunuz günde kaç defa ne kadar verebiliriz bebeğim alerjik bu arada