Kızlar merhaba, bebişim doğum sonrası özel hastane yoğun bakımıma sevk edilmişti. Taburcu olduğu gün doktoru hastanede yoktu. Taburcu sonrası bize verilen dosyada bebeğime valens pr-d 600 kullanımı önerdiğini gördüm doktorun. Yalnız bu vitamin 1 yaş sonrası çocuklarda kullanılıyormuş. Bu vitamini yenidoğan bebekte kullanan var mı acaba?