aremgi Daha dün akşam onunla ilgili bir videoya denk geldim,ağlarken kendi haline bırakılması ruhunda derin yaralar aciyor diye.Siz kendinizi düşünün demiş uzman ağlarken en çok neye ihtiyaç duyuyorsunuz diye.Sarilmak ve sakinlesmesini beklemek yalnız bırakmamak en doğrusuymuş hatta git odana orda ağla ağlaman bitince gel diyenler var onlardan hiç bahsetmiyorum demiş.Pozitif baba var instagramda bununla ilgili çok güzel bi video paylaşmış onu izlemenizi tavsiye ederim