Tam bi ay uğraştıktan sonra ben pes ettm… dediğin gibi ben ağlıyorum o ağlıyor. Sesi kısılıyor. Bn ağladkça sütüm azalıyor canımıza mı yazık değil dedim… evet sağmak ugrastırıyor ekstra bi vakit alıyor ama şuan 2.ayımızı tamamlıyoruz. Sağarak besliyorum. Her çocuk emecek her anne emzirecek die bi kural yok. Kafamın rahat olması gerektiğini kıyametler kopmuşcasına ağlamalarımdan sonra anladm