atlas1655
zeyzey001
Kızlar, ben de burada bir anneden öğrendim. Activia yoğurtla değil de activia shot ile mayalayın. Taş oluyor.
Sütü kaynatıp 50derece sıcaklıkta içine bir şişe (80ml) activia shot sade dökün, sarın sarmalayıp sabaha kadar mayalandırın. Sabah buzdolabına koyun ertesi gün tüketin.