Bal_arisi_ Selam arkadaşlar bebeğim 1 yaşında geceleri defalarca uyanıp emmek istiyor dün gece 2 buçuktan 3′e kadar ağladı yine mecbur verdim ondan sonrada kaç kez uyandı sayamadim vermeyince ağlıyor nasıl gece beslenmesini kestiniz ??
Madamehappyyyyy Bal_arisi_ 15 aylık oğlum her gece 4-5kez uyanıyordu. Son bir haftadır emzirmeyi bıraktım öncelikle Bitti mama bitti onu öğrettim. Destek almadan Uykuya geçemiyordu son bir haftadır tek başına uyuyor yanıma alıyorum uyku vakti diyorum emmek istediğinde mama bitti diyorum su veriyorum uyuyor. Şu an sadece yatak yataktan döndüğü zamanlar uyanıyor yanıma aldığında tekrar uykuya geçiyor. İlk günler birazcık ağladı bol su içiyordu uyuyordu.
bebegiminbesigicamdan Bal_arisi_ bir yasta birakti birakti sonra bagimli oliyolar pes etmeyin biraktirin kesinlikle
Dogacelik Bal_arisi_ ek gıdası iyi mi? Ben kızımda geceyi kademeli azaltmaya çalıştım çok bağlıydı memeye. Aylar sürdü çok zordu çok ağladı. Geceyi kesince gündüzü de kendi bıraktı 17 aylıktı. Şimdiki aklım olsa kademeli kesmem direk memeyi keserim. Çünkü o aylarda konuşarak herşeyi anlatamıyorsun meme bazen var bazen yok kafa karışıyor bence.
Bal_arisi_ Madamehappyyyyy uykusuzluktan pert oluyorum geceleri defalarca uyanmasına rağmen sabah 7 den sonra uyku yok enerjisi nerden geliyor anlayamıyorum
Bal_arisi_ bebegiminbesigicamdan ya vallahi deniyorum deniyorum ama yok ayağıma koyup sallıyorum artık uyusn diye yine yok uyumuyor sadece gece beslenmesini kesmek istiyorum ama olmuyor
Bal_arisi_ Dogacelik yaa ek gidasi iyidir çok şükür ne versem yer bazı gecelerde sütte içmiyor ama yine uyanıyor anlamadım gitti gece 2 kez uyansa şükrediyorum resmen
merveumayhafsa Benim kızımda sizin ki gibi 15 aylık emziği bıraktıktan sonra daha çok düşkünlüğü arttı bende ne yapacağım bilmiyorum