Usnac1995 bazı kelimelerde harf hataları normal diye biliyorum. Ben umut ve inançla bekliyorum sizde öyle olun.
Geçen gün bende bir post açmıştım bu konuda bir annenin yorumu çok hoşuma gitti ve mantığıma yattı “Bazı bebekler söylenenleri taklit ediyor bazı bebekler ise depoluyorlarmış” sonradan açılıyorlarmış yani. Hatta oğlu 2 yaş 8 aylıkken konuşmuş şu an 4 yaşındaymış 3 dil konuşuyor dedi akranlarının çok ötesindeymiş.
Kuzenimin oğluda 2 yaşından sonra konuşmuş annesi diyor ki artık susturamaz olduk konuşmasından bıktık 🤣
Demem o ki her bebeğin gelişimi farklı bize düşen onları desteklemek doğru bilgi ile ilerlemek çocuğunuzu gözlemleyin komut alıyorsa, söyleneni anlıyorsa, yaptıklarınızı yapıyorsa biraz zamana bırakmak en güzeli. Olur da belli bir yaştan sonra hala hiç konuşma yoksa o zaman profesyonel destek alacağız.