umranakts 1 yaş aşı sonrası aşı yerinde şişlik ve kızarıklık normal midir? kolonya pamuk yapıyorum fayda eder mi geçirir mi öneriniz var mı
tuvba97 umranakts Evet normal bizde 15 gün önce olduk, ebe zaten söylüyor 3 gün ateş olabilir, şişlik, huzursuzluk olabilir diye.Kolonya kullanmak doğru gibi gelmedi bana.