baab01 onefinemom evet ya gormese ses bile duysa tamam başlıyor ağlamaya😅 bızım eve gelenede oyle dışarı da gordugunede cok garıp bukadr erken den ayırt etmesı😅
smytpl Hll112 ayy benimkide öyle 5 aylık kim pişt etse gülüyor herkese mavi boncuk dağıtıyor birazcık milleti yabancılasa tek bende dursa ne hoş olur ama bi iki ay sadece 😂😅
ezgiii12490 smytpl benimkide öyle yaa çok sosyal herkese gülüyor gidiyor bende yabancılasin istiyorm 6 aylık olduk
baab01 ezgiii12490 yok değil artık bizi tanıdıgı ıcın bız hariç herkes yabancı ona.🫣 Ama şükür geçti bı haftadır artık yapmıyor tam tersi az ses verilsin gülücükler saçıyor 🧿
baab01 ASnowflake bızım bir haftadır geriledi şükürki cok nadir ağlıyor artık tam tersi gülüyor ilgi manyağı oldu🫣😅🧿
smytpl ezgiii12490 hiiç görmediği bir kişi oldu ona gidince ağladı iki saniye fln sonra yine gülücük saçmaya başladı😂 bizde 6 olduk bakalım ne zaman yabancılayacak
ezgiii12490 smytpl ağlamış yine benim kız sadece uckagittan ağlar kucağıma gelmek için alinca da susar geçen arkadaşım geldi kucağına aldı yerine bırakınca onada agladi sinir oldum
betbeddur baab01 merhaba sonraki aylarda tekrar Yabancılama gibi bir durum oldu mu yoksa böylelikle geçip gitti mi acaba
ezgiii12490 smytpl ay benim kızla bir 2 nisan bizde instgram var mi canm ek gida hakkında konuşur yada sen ekle beni cansu341010 eklemek istersen
smytpl ezgiii12490 aa ne güzell maşallah bebişlerimizee 🥹😍 ya instagram varda kullanmıyorum sosyal medya şuan kaydedeyim indirdiğim zaman size istek atarım ben
baab01 betbeddur merhaba. Katılarak ağlamasada bırı onu kucagına alırsa ağlıyor istemıyor😬 tanıdıklara yapmıyor sukur kı ama ılk gordugu ınsanlara hala devam. Suan 11 bucuk aylıgız yasımızada bıse kalmadı. Bakalım yaştan sonra ne olur.