irem127 Ben de çok şaşırır ve kızardım sanırım. Bu karar 2 annenin ortak vermesi gereken bir karar. Bu çok basit hayır diyip reddedebileceğiniz bir durum. Çocuğunuzun emip emmemesinin kaderine bırakmayın bu durumu. Sizin olmadığınız bir an çat diye bebeğinizi arkadaşınızı emerken bulursanız görürsünüz 😊