purplemomm00 Bebegim kabız doktor fitil verdi kullanıyorum ama Biraz yapıyor sonra onunla beraber fitilin tamamı çıkıyor böylelikle işe de yaramıyor sanki bu durumu yaşayan var mı
ikibebeannesi5_1 purplemomm00 elinizle tutun attıktan sonra poposunu hafif yukari kaldırarak bizimde çıkıyordu doktorumuz bu şekilde yap çıkmaz dedi gercekten ise yaramisti
Retzja Vücut otomatik atıyor yabancı maddeyi. Fitil girdikten sonra parmağınızı orada tutmanız gerekiyor. Biraz bekleyin, giriyor içeri tamamen.