Cerennx 11 aylık 11 aydan beri doğru düzgün uyuduğumu bilmiyorum zamanla düzelir diyorlar hani? Yarım saatte bir kalkarmı çocuk 15 dk da bir kalkarmı napıcam artık dayanamıyorum nasıl düzelir bu
Busrayusraaaaa Cerennx merhaba benim bebeğimde 11 ay olmak üzere sallayarak utuyordum bende ama 1 haftadır uyku düzeni yapmaya karar verdim ama beşikte bırakarak değil kısaca sallayarK uyuttuğumda uyumuyordu şimdi çkk daha iyi uyku konusunda bence bebeği yavaş yavaş alıştırmalısınız. Çok fark ediyor. Birde diş dönemlerinde düzenler bozulabiliyor öyle bir durumu var mı diye bakmak lazım.veya rahatsız olması için bir neden varsa uyumuyor olabilir.
allyell Cerennx 13 aylık olana kadar benim kızım da öyleydi kafamı duvarlara vuruyordum neden uyumuyor diye. sallayarak ve emerek uyutmayı bıraktım desteksiz uyutmaya alıştırdım. Bir hafta alışması için çok uykusuz kaldım sinir krizleri geçirdim ama değdi o günden beridir şimdi 28 aylık ve uykularımız süper.
ellerimt0mbikt0mbik Cerennx Sabır ,maalesef bazı çocukların huyu bu .Bende de var bir tane,denemediğim bir şey kalmadı. 15.aydan itibaren düzelmeye başladı . 19.aydan itibaren de düzene girdi. Çok zor ,çok yıpratıcı süreçler,ama geçecek..Kolaylıklar dilerim.
Hanabii 10 ay 1 günlük bebeğim. Bizede düzelir dediler ama olmadı. İnşallah siz çaresini bulursunuz. Sabah kaçta kalkıyor ve gece kaçta yatıyor? Gündüz uykuları kaç defa kaç saat bir de ?
Cerennx Hanabii 9-30 gibi yatırıyorum sabah 7 de kalkıyor ama sürekli uyanıyor sallıyorum en fazla 1 saat uyuyor. Gündüzde 2 uyku yaptırıyorum öğlen 1 saat ikindi 1 saat
Cerennx Aselinannesi0655 bazen emerek bazen sallayarak uyutuyorum. 9-30 gibi yatırıyorum sabah 7 de kalkıyor ama sürekli uyanıyor sallıyorum en fazla 1 saat uyuyor. Gündüzde 2 uyku yaptırıyorum öğlen 1 saat ikindi 1 saat
Cerennx kubra00k yorgun kalkınca ne yemek ne iş hiçbir şey yapasım gelmiyor en azından 2 saat bi uyusa tam ben dalıcam o kalkıyor
Aselinannesi0655 Cerennx destekleri kesmedigin sürece uyumayacak. Nerden biliyorum bizde aynıydık eğitim aldık 9 aylık öyle çözüldü. Yaşam kalitemiz yerine geldi. Şuan 3.5 yaşında
cikolataliekmek allyell nasıl alistirdiniz acaba, emerek uyumak istiyor oğlum sürekli bitim tükendim artık gece sürekli uyaniyor 😥
allyell cikolataliekmek gece uyumadan önce emziriyordum o uykuya dalmadan memeden çekiyordum yatağa yatırıyordum o ağladıkça sakinleştirip tekrar yatağa yatırıyordum kalkıyordu yine yatırıyordum derken yorulup uyuyordu gece kalktığın da meme yerine su veriyordum biberonla sallanmak istediğinde ben beşiği ve hamak salıncak vardı onları onun gözünün önünde kaldırdım bak bunlar çöp artık yoklar dedim senin yatağın var orada uyuyacaksın dedim o şekilde ona benimsettim bir hafta çok zorladı gerçekten iki saatte falan uyuyordu sonra yavaş yavaş yarım saate on dakikaya düştü ve deliksiz uyumaya başladı. Desteği kestiğimiz de ve kendi uyumaya başladığın da artık uyandığın da da kendi uykuya geçiyor geri su içiyor genellikle geceleri hala su için uyanır içer uyur geri.
cikolataliekmek allyell çok çok teşekkür ederim 🙏🏻 benim oğlum henüz 5.5 aylık gece su yerine ememebilir sanırım ama ilk uykuya geçiş aşaması için mutlaka deneyeceğim 🙏🏻
allyell cikolataliekmek aaa sizin daha çok erken bırakın şimdilik emerek uyusun zaten diş çıkarma dönemleri olacak desteksiz uyutsanız dahi uykular düzelmez. Bir yaşını geçince deneyin inşallah işinize yarar 😊
cikolataliekmek allyell emerek alışmaya son 1 aydır alıştı ve inanın gitgide kendisi de bende inanılmaz uykusuz kalmaya başladık, bugün akşam denedik🙈 maşallah diyim şimdilik uyudu ya bakalım 😬