Arkadaşlar oğlum üç gün önce 12 kere kaka yaptı ama böyle su gibi değil de cıvık bi kakaydı. Dün de dört kere yaptı yine cıvıttı. Ama ishal sayılmaz. Bi lokma yemek yese hemen kaka var deyip karnını tutuyor dolanıyor. Ve ağzına tek lokma sokmadı dünden beri iştahsız. Ama ateşi yok hali de yerinde sayılır. Bi kere anne kusmak geldi dedi ama kusmadı. Ya bu çocuğa noldu anlamadım hasta mı değil mi ? Doktora götürdük kaka tahlili istedi ama daha kaka yapmadı veremedik tahlili ? Ne olmuş olabilir enfeksiyon olsa ateş yapmaz mıydı ?