Aselinannesi0655 Evet, çok geçmiş olsun size de.Keşke herkes aynı incelikte düşünse, kurumdaki öğretmenler bile etkileniyor bu hastalıklardan, çocuğunu söylediğiniz gibi burnu akar, gözleri kızarık vaziyette okula bıraktığını gördüm velinin, sebebi de bir davete katılacak olması. Devlette oluyor bir de bu olay, gerçekten ilginç insanlar var.