Merhaba hanımlar. 9 ay 23 günlük oğlum var. Ve 23 haftalikta hamileyim. Yani iki cocuğumun arasinda 1 yaş olacak. Doğumdan sonra ikiz bebek arabası mı alsam diye kararsiz kaldım. Çünkü ikiside kücük olacak. Yoksa normal bebek arabasi alip diger cocugumu kanguruda mi taşisam kararsizim. Ikiz bebek arabası kullanışli mi fikrinize ihtiyacim var.