melisakayra kiz çocuğu daha beter oluyor 22,5 aylıktan bahsedeyim. Eline yada bir yerine dokunsam acıdı diye yarım saat ağlıyor, istediği olmayı kafasına yerlere vuruyor, herseyi atıyor, koltuk masa sehpa tepesinden inmiyor, yapma dediğin ne varsa gözünün içine baka baka yapıyor, iç çamaşırlarına kafayı taktı ben takacam diye ağlıyor, daha da sayabilirim 😅