Hanımlar merhaba oğlum 5 aylık oldu son 2 3 gündür özellikle ikindiden sonra uyuyacağini anlıyo ve katılarak ağlıyor resmen tıkanıyor:( sabah hiç birseyi yok öğlen uykusunu da güzel uyuyor ama akşamları ve gece uykusu bizim için eziyet oldu gözleri kızarıyor ağlamaktan tıkanacak diye korkuyorum başına böyle bisey gelen var mı? Siz nasıl atlattınız bu dönemi kimiside nazar diyor okuyun diyor bi akıl verin nolur 😕😔