semanurmihra Selam kızlar kızım 1 hafta sonra 10 aylık oluyor ve uzun zamandır geceleri o kadar çok uyanıyor ki geri uyumakta zorlanıyor sabah 6 7 de zaten ayakta bende ruh gibi oluyorum gece sürekli uyanmasınin sebebi ne olabilir ne yapabilirim?
_mom20 semanurmihra 6-7 normal herhalde bizde 10 ay 19 günlük o saatlerde kalkıyoruz gece uyanmasi diş olabilir burun tıkanıklığı olabilir
HaniiiKaaaa semanurmihra benim de 1 hafta sonra 10 ay olacak Bu Bi haftadır gece uyanıyor gülüyor oyun istiyor Allak bullak oldum ben de
Myagmurr semanurmihra BÜYÜK İHTİMAL DESTEKLE UYUYOR DESTEKLE UYUYAN HER ÇOCUK GECE DEVAMLI KALKAR GERİ DESTEK İSTER UYKUYA DALMAK İÇİN. ÖNCELİKLE DESTEKSİZ UYKUYA GEÇMELİSİNİZ VE DAHA SONRA GECE HER UYANDIĞINDA KOŞMAMALISINIZ ZAMAN VERMELİSİNİZ KENDİ UYUMASI İÇİN. UYKU SAATLERİNİ HER GÜN AYNI RUTİN YAPMANIZ GEREKİYOR.. Herkes görsün diye büyük yazdım kısa bir bilgilendirme😀😀
semanurmihra _mom20 Sabah erken kalkıyor tamam bunda sorun yok canım ama gece normalde 2 3 kere uyandırdı şimdi 6 7 kere uyanıyor diş dönemi sanmıyorum şişlik vs yok ama bilemedim
ikikizuannesi HaniiiKaaaa gece gündüz kavramı oluşmamış olabilir. Oyun isteğine cvp vermeyin. Sakşn ve sessiz bi şekilde uyku saati olduğunu gece olduğunu anlatın. Bu süreçte ışıkta açmayın. Mecbur kalmadıkça konuşmayın.
ikikizuannesi semanurmihra atak haftası ,büyüme hormonu,mevsimsel geçiş..vs.. herşey olabilir. Altı temiz karnı tok biryeri ağrımıyorsa sabredipbu sürecin geçmesini bekleyin.
HaniiiKaaaa ikikizuannesi karışmıyorum uykuma devam ediyorum bana bulaşıyor babasına bulaşıyor tam 1 saaten fazla uyanık kalıyor sonra tepki almayınca uyutmaya çalışıyorum
semanurmihra _mom20 Sanmıyorum bir arkadaşımın önerisiyle uykudan yarım saat önce yedirmewyi denedim eğer güzel uyursa bu gece acikiyordur demek ki
semanurmihra Myagmurr Evet beyaz gürültü ile ayağımda sallayarak uyutuyorum ve hâlâ yanımda beşikte uyuyor odasıni daha doğmadan yaptım fakat geçiremiyorum işin aksi desteksiz nasıl uyutmaya alıştıracağim onu hiç bilmiyorum 🥺
semanurmihra Myagmurr Gece de alıp emzirmezsem yada emziğini vermezsem aşırı ağlıyor bakmazsam da uykusu daha çok açılıyor beşiğinde ayağa kalkıyor 🥴