Oğlum 8 aylık doğduğundan beri mama ile besleniyor Şuan ek gıdada alıyor ama çoğunluk yine mama tüketiyor tabi ek gıda alınca kakadada değişim olur diye okumuştum ama bizde hala aynı sarımsı hafif yeşilimsi gibide ama katı değil yani bu normalmi acaba sürekli böyle olduğu için dikkatimi çekmedi ama yazıyı okuyunca kafamda bulandı yani