nursemaarslann Bebeğim emerken göğsümü ısırdi ve bildiğiniz orası açık yara oldu emmek için çok ağlıyo ve yara gittikçe büyüyor resmen ucu kopacak yani lansinoh krem kullanıyorum ne yapabilirim başka bu gece 1 kere verdim sadece ve bunun için çok sık uyanıyo
suheyla92 nursemaarslann garmastan pomat ile e vitamini karistirip surun hemen iyilesir. Otekini verin ya da mama verin yapacak bisey yok
nursemaarslann crybaby gerçekten agliycam şimdi aşırı acıyo gece hala emiyim diyo diğerini çok emmedi süt çok az onu da kabul etmiyor
suheyla92 nursemaarslann 9 aylik diyorsunuz baska sekilde doyurabilirsiniz yaraliyken daha fazla emziremezsiniz once tedavi olmasi lazim
nursemaarslann suheyla92 gündüz sıkıntı yok gece uykudan uyandikca emmeden uyumuyo şimdiye kadar hep öyle uyuduğu için alışkanlık diye düşünüyorum 🥲