13 günlük bebeğim var. Kakasını 8 saattir yapmıyordu az önce çok az yaptı,ağızdan gaz çıkarıyor ama alttan yapamıyor sebebi ne olabilir
Genelde anne sütünü sağıp veriyorum yetişmediği yerde mama veriyorum lütfen birşey yazın durmuyor sürekli sancı çekiyor