goney Kızlar selamlar, 7 ay 7 günlük bebeğim 3 gündür geceleri 1.5 saatte bir uyanıyor, atak haftası da değil. Perişan olduk uykusuzluktan. Uyandığında da memede çok uzun kalıyor. Aynı durumda olan var mı?
alparslan38 goney 7 aylıkken başladı saat başı uyanmaya şuan 9.5 aylık hala devam ediyor kucağımda evi turluyoruz şuan
tgg123 goney emeklemeyi yeni öğrendiyse o yüzden yapıyor olabilir. Bebekler yeni bir şey öğrendiklerinde uyuyamaz çok sık uyanıp tekrarlarmış kazandıkları beceriyi. Benimki uyanıp ağlıyor diş sancısı diye düşünüyorum artık ama iki dişi çıktı onlarda böyle huzursuz değildi bilemiyorum