Bir buçuk yaşında oğlum var aynı şekilde benimkinin de öyle. Biz kan şurubu kullanıyorduk ondan sonra oldu ama doktora götürdüm gece emiyor mu dedi evet dedim. Bir yaşından sonra kesmeliydin gece beslenmesini dedi aynı zamanda gündüzde çok emen bebeklerde olurmuş süt çürüğü bu dedi. O diğer kan şurubu da yapabilirmis biz fırçalamaya başladık biraz azaldi