zeynepa7_ hayır siz mükemmel bir annesiniz. Öncelikle sakin kalmalısınız. Sizin stresiniz bebeğe geçer. Bir derdi olabilir bebeğinizin. Benim kızım da yatağa koyduğum an gözlerini açar ağlardı. Uyumazdı memede uyurdu. Şimdi 5,5 aylık koyunca uyuyor artık uyanmıyor. Bende hep derdim bu günler geçecek mi çok yoruldum neden koyunca uyanıyor tuvalete gidemiyorum. Hala gidemiyorum şimdi de odadan çıktığım an ağlıyor . Şimdi de çok yorgunum. Yatağına koyunca uyuyor ama o dert bitti başka başladı :) yani hiçbir zaman bitmeyecek alışıp sakin kalmak lazım. Kızım birdaha 5,5 aylık olmayacak her anı çok özel