benim de göğüslerim yara oldu kullanmadığım krem kalmadı bir tek tahin yağı ile yaradı emzdirdikten sonra göğsünüze sürün üstğne streç geçirin yıkamanıza bile gerek yok peçeteyle silin zararlı değil bebek için baktın çok canın yanıyor o göğüsünü sağ tekrar tahin yağı sür 1 gün o göğüsünü verme hemen iğleşiyor