Kızlar ben geçen ay reglimin son günü eşimle bir birliktelik yaşadım 2 kere ( yumurtalama dönemim değildi) ve her ihtimale karşı hapı 6-7 saat içerisinde kullandım. Bu ay 4. Günüm gecikmemde 2 defa test yaptım İkiside negatif hani silik çizgi dahi yok. 1. Testi yaptım gecikmemin 2. Günü emin olamadım bugün ( yani gecikmemin 4. Günü ) tekrar yaptım yine negatif ve silik çizgi vs dahi yok ayrıca ağrılarım da oluyor ara ara başına böyle birşey gelen varmı hamilelik mi dicem testlerin ikiside negatif yorum lütfen.