kbraaa18 Selam benim tam 5.5 aylık kızım var şuan henüz adet olmadım doğum dan snra da çok olmadım Açıkçası şuan benden afedersiniz kahve rengi lekelenme geliyor ben doğum yapmadan önce adet düzensizliğim vardı ztn ve hamile olduğum mu öğrendiğim de adet oldum sanmıştım ilk başta gene aynı bu şekil de kahve rengi lekelenme gelmişti sizce ne yapmalıyım şuan çok tedirginim😔
Minel-inannesi kbraaa18 kullandiginiz korunma yontemine guvenmiyosaniz bi test yapin tabikide. Ama kendinizden eminseniz dogumdan sonraki surecte adet düzensizliği normal sayiliyor.
SeverusSnape kbraaa18 korunmuyorsanız yapın tabii ki. Korunuyorsanız ve korunma yönteminize güveniyorsanız teste gerek yok. İlk 1 sene düzensizlik çok normal. Arada lekelenmeler olabiliyor. Ben doğumdan 10 ay sonra ilk düzenli reglimi olmuştum mesela.