minnosunannesi06 Kzilar Ankara büyükşehir den yardım alan varmı bavsuue yaptım ilkkez ve olumlu diye cevap vermişler peki kartı benim gidip çıkarmam gerekiyor yoksa mesaj mi gelicek kart basilcak diye ilk kez alicam bilmediğim için soruyorum
[silindi] minnosunannesi06 Canim karti gidip senin cikartman gerekiyo. Gideceksin mesaj geldi basvurum olumlu sonuclanmis baskent kart cikartcam diyince cikariyolar. Bende yeni basvurdum surec oyle ilerledi , sukur bugun yatirdilar.
nayirnolamaz06 minnosunannesi06 kartı sana kimlik ibraz ederek teslim ederler geçen okul yardımı yatırdılar 2 gün önce et yardımı yatırdılar bir çok yardım var
199887 minnosunannesi06 mesaj geliyor adiniza kart cikti diye sizde kirtasiye ye gidip kimlik fotokopisini cikartiyorsun kart kimin adina ciktiysa o gitmeli ordada bi kac biseyler imzaliyorsun sana sorular soruyorlar
minnosunannesi06 [silindi] Çok saol canım banada olumlu diye bugün mesaj geldi 2 kes üst üste nerde cikaricam peki onu Et parasinimi yatırdılar bugün peki yoksa sütmü
[silindi] minnosunannesi06 nerden basvuru yaptin canim? Ben basvuru yaptigim yere tekrar gidip ordan cikarttirdim hemen cikarip veriyolar zaten. Gida yardimi yatti yani marketde kasapda kullanabilirsin. Sanirim sütü eve getiriyolar. Ben sut yardiminada basvurdum olumlu sonuclandi.
minnosunannesi06 [silindi] süt eve gelmiyor kartlara yatiriyorlsr eskiden eve geliyordu arkadaş alıyor çünkü o söyledi bana İntert üstü başvuru yaptım sitesidnen ayıp olmazsa gıda yardımı ne kadar yatıyor
[silindi] minnosunannesi06 Anladim. Bu yatan ucret gida yardimi herkese ayni yatiriyolar benim annemde aliyo ayni yatti onada. 600 tl yatti gida yardimi. Ben büyüksehirin yerine gittim ordan basvuru yaptim olumlu sonuclaninca tekrar oraya gidip kart cikarttirdim.
[silindi] minnosunannesi06 Keçiören etlik civarinda oturuyosan eger osmanli iş merkezinin icinde yeri ama baska yerde oturuyosan bilmiyorum :)
[silindi] Yasirefeninannesi gida ile et ayni zaten. 600 tl yatiriyolar ister maretde kullan ister kasapda.
minnosunannesi06 rumeysa06 büyükşehir her ay çocuklara 6 paket süt veriyordu sonra para olarak karta yüklüyorlar et parası aylık veriliyor bazen gıda parası durumu hiç olmayanlara ekmk parası bile yatıyor kişi basi
DevosMom [silindi] gıda ile et aynı değil. Et 600 gıda 1000 küsür babaannem de alıyo ona ayrı ayrı ayrı yatıyor