umayadagrl defnedenizeren öyle hiç geçmiyor sabır çekince daha kolay ilerliyor😅 gerçi her çocuk bir değil inşallah bu kadar olmaz
ley_la Benim bebişte 4 ay 1 haftalık 15 gündür cebelleşiyorum resmen sürekli mızmız uykusu geliyor ama uyumamak için direniyor ağlıyor az emiyor 😭😭🥲
ozlem_murat defnedenizeren seninki bir iki gunmus ben yaklaşık üç haftadır yaşıyorum birde uykumun en tatlı yerinde😂😂