sbb110512 Sağlıklı gelsin minik :) Gerçekten çok içten söylüyorum kardeş bu dünyadaki en güzel hediye.
Hatta 1.5 yaşına falan geldiğinde birlikte oynayacaklar sizde oturup kahve iceceksiniz.
Allah yardım ediyor. Ben hamileyken herkes bana sen asla çalışmazsn, artık bütün hayatın çocuk olacak vs dedi ama hiç de öyle olmadı. Çocukları yük olarak görmediğimiz sürece tadı paha bicilemez. Bı de 2 numaram bu ara öpmeyi öğrendi 🙂 Yemek yedirsem öpüyor, su icirsem öpüyor, yanımdan geçiyor kolumu öpüyor. Eriyorummmm⭐ o yüzden hamilelik çok özel bir dönem. Kendinize hiç zehir etmeyin.