Selam kızlar ❤️
Bebeğim 17 aylık erkek çocuğu, ailede şiddet görmedi etrafımızda da görmedi ya da ben bilmiyorum gördüyse de.
Hic vurmadım da. Ama gördüğü çocuklara vurmaya başladı 3:4 yaşındaki çocuklara bile korkusuzca vuruyo ama öyle sinirle değil, içi kaynıyor gibi anlam da veremiyorum
Bu süreç mi?
Nasıl yol izlemeliyim? Kızıyorum vurduğu zaman yapma diyorum yanlış olduğunu anlatıyorum ama takmıyo o an yapmıyor sonra tekrar cocuk görünce..bide cocuk biraz sessizse iyice üstüne biniyo
Önerileriniz ?