Asyaa22 bende uyku zamanı geldiginde stres basıyor gerçekten fobi oluyo son zamanlar da aslında farkında anne uykum geldi birsz uyuyim diyo insan ümitleniyo hadi yataga diyince çılgınlarcaaaa bugün ögle uykusunda dısarıdaydık 1,5 saat uyutup uyandırdık onun için bi plan yapmıstık gezmesi lazımdı bana anne uykumu alamadım biraz uyuyim dedi eşim bosver sonra yine geliriz uyut uyusun en iyisi dedi baba yoookkk uyumıcaaam balıklara bakıcam diye inletti ortalıgı😀