Kizlar bebegim 4 ay 8 gunluk gecen gun doktora gittik alerji mamamizin rapor suresi dolmus doktorumuz dedi ki 3 gun yogurt verin diyeti acmayi deneyin bir sey olmazsa normal mamaya gecin. Biz 3 gun yogurt verdik bir sey olmadi bugun de smanin normal mamasina gectik ama sanki kizimin yuzu ilk zamanlarda alerjiden dolayi egzama gibi olmustu sanki hafiften kabardi.m daha kaka yapmadi o yuzden kakasini gormedim henuz. Alejiniz ne zaman gecti bu yuz kabarmadan dolayi hic riske atmadan doktora yeniden rapor mu cikarttirsam?