anneyimya Merhaba anneler. Keçiboynuzlu ve havuçlu pankek alıyordum. Ama şimdi çok pahalı geldi. Yani sizce bana mı öyle geldi. Bebeğimin kahvaltısında pankek Kolaylık oluyordu ama 500 tl de verilir mi bilemedim