Kızlar champs için Ben bir kaç gün önce attıkları mailden eğitimlere katıldım daha sonra dönücez dediler ama dönmediler bende üst üste aradım tabi o zaman bilgisayarım yoktu daha sonra aldım ve onlara bildirdim neyse konuştuk felan dediler ki bilgisayarınız var mı evet dedim tamam yarın ararım olmadı en geç haftaya ararım dedi sizce eğitimlere de girdim alınmış mıyımdır