Merhabalar biz 9 aydır aptamil kullanıyoruz bir sorun yoktu ne zaman ki 3 numaraya geçtik sürekli belirip kaybolan kırmızı benekler atıyor galiba bütün 3 lerde sıkıntı var aptamilden başka hangi mamaya geçiş yapabilirim tadı hangisinin aptamile yakın yada başına böyle bir şey gelen var mı