iyiki benim fikrime göre 4,5 yaşında bir bebek otizm olsa çoktan farederdiniz bence evet göz teması önemli bir belirti ama bu yaşa kadar asosyallik gibi takıntılı hareketler gibi bir sürü belirti de oluşurdu. Belki ekran varsa hayatınız da o etkilemiş olabilir kreşte açılabilir ekran da varsa onu da kesin. Kendi fikrimce otizm değildir kendinizi üzmeyin gözlemlemeye devam edin