Oğlumun ön iki dişinin diplerinde sanki plak şeklinde sarılık fark ettim son 1 haftadır bundan iki hafta önce ateşlendi doktor antibiyotik verdi 3 gün kullandı sadece 1 hafta sonra yine ateşlendi 1 gün kullandı 1 hafta sonrada sarılığı fark ettim antibiyotik yapıyor diye duymuştum ondan olabilir mi ya da geçer mi acaba dişlerini fırçalamaya başlasak başına gelen var mı nasıl bir diş macunu kullanmak gerekir